Bizony minden szezon végén eljön a nap, amikor kijön a hajó. A Póstással is így lett. A 16tonnás traveller játszi könnyedséggel emelte a magasba a kis hajót. Persze az az igazság, hogy előtte éppen a Nemere II-öt emelte ki hasonlóan könnyű mozdulattal.
Mindent kipakoltunk amire a Patkányos story miatt szükség is volt. Leponyvázás és hamarosan utazik Szántódra, a téli táborhelyére.
Kíváncsi voltam, hogy milyen a hajó allja. Úgy néz ki azok az International kencék mégsem annyira rosszak, hiszen pontosan úgy nézett ki, mint amikor betettem. A gőzborotválás után olyan lett a hajótest, mintha most kentem volna rá frissen az algagátlót! Nem kezdett levállni a fáról, nem repedezett. Persze ahogy szárad a fa, nyilván kijönnek apróbb hibák, de minden bizonnyal kevesebb időt kell majd az aljára fordítani, mint első évben. Az pedig jó.. nagyon jó..
Belül persze már nem ilyen jó a helyzet. Sok helyen tenyérnyi felületen jött le a festék. De ezt többé kevésbé vártam is. Ezzel a résszel nem foglalkoztam még.
Az összes mozdítható fa alkatrészt kivettem. A trepniket alulról és elölről a fuchs-ból, az ajtókat, a motor burkolatát, a lépcsőt.. Minden jött haza, csak hogy ne unatkozzak a hosszú téli estéken.. Lesz mit csinálni.
Megtudtam, hogy a kikötőben lévő új fahajó neve "AKKA" és vélhetően ott marad a Marina Fűzfőben. Egész komoly fahajós társaság jön össze. Van már egy Dragon, egy 22-es, egy Folkeboot, és most az AKKA aminek még nem tudom a típusát, de bízom benne, hogy hamarosan fény derül rá.
További képek Baldóci Péter galériájában.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése